خرید دلار های شما-100% با آرامش خاطر و اطمینان دلار های خودتونو

تمام دوستانی که  در هر زمینه ای مشغول فعالیت هستند و دلار هایی مثل
 دلار لیبرتی ریزرو یا وبمانی یا پرفکت مانی دستشون میاد...
من میتونم این اطمینان رو بهشون بدم که با خیال راحت میتونن دلار هاشونو به من بفروشن و مطمئن باشن که از کار کردن با من لذت خواهند برد.
من همیشه دلار های شمارو با قیمت روز دلار خریدارم.
دوستانی که دلار زیاد دستشون میاد میتونیم بیرون هم قرار بذاریم و در صورت لازم قرارداد ببندیم برای همکاری مطمئن تر.
دوستانی که از سایت های مختلف مثل Fx ق ا ر ک س  یا جاهای مختلف دلار بدست میارن پیشنهاد میکنم به همتون که امتحان کنید و همکاری رو با من شروع کنید.


برای ارتباط با بنده میتونید از طریق تلفن ثابت ما و موبایل و یا ایمیل و ای دی یاهو پیغام بدین

ID Yahoo: E.nsaniat

E.mail: E.nsaniat@yahoo.com

Mobile:09122099477---09357051670

TEL Sabet: 021--66264724


منتظر پیشنهادهای شما هستم.ایشالا به زودی یه سایت هم میزنم تا راحتتر دوستان بتونن ارتباط برقرار کنن.


موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد