آلرت پی پروپرسونال وریفای شده تضمینی ۳۰ تومان و Paypal وریفای

دوستان سلام.

در این وبلاگ سعی می کنم سایت های معتبر و سایت هایی که بشه واقعا ازشون پول دراورد رو اینجا قرار بدم.تا دوستان و هم وطنان عزیز ایرانی به راحتی هر چه بیشتر به سایت های معتبر و چگونگی درآمد از اونها بتونن دسترسی پیدا کنن.


برای درآمد از سایت های کلیکی یا به اصطلاح PTC نیاز به یک حساب الکترونیکی هست

مثل PayPal یا Alertpay یا LiBertyReserv

حساب Paypal رو پیشنهاد می کنم فقط اونهایی که خارج از ایران هستن استفاده کنن.

حساب Alertpay و LibertyReserv حساب های الکترونیکی خوبی به شمار میان.

حساب لیبرتی رزرو نیازی به وریفای کردن نداره.اما حساب آلرت پی در برخی موارد از کاربران خودش مدارکی برای وریفای کردن می خواد.

اگه کسی خارج از ایران باشه خیلی راحت میتونه حسابش رو با شماره موبایل وریفای کنه.

اگه کسی داخل ایران می خواد حساب خودشو با استفاده از آی پی(مثلا) امریکا وریفای کنه این امکان وجود نداره چون شماره موبایل  ما  متعلق به ایرانه و آلرت پی هم با ایران کار نمیکنه.مگر اینگه آشنایی خارج از ایران داشته باشیم تا از موبایل اون طرف استفاده کنیم و توی آلرت پی بکار ببریم(البته باید مشخصات آدرس دوستمون رو دقیق بدیم) و در نهایت حساب خودمون رو وریفای کنیم.


در نهایت من با استفاده از دوستانم در کشور های بنگلادش( و اخیرا:فرانسه-کانادا-هلند-آمریکا-نروژ-فنلاند-یونان-آلمان- پاکستان-مغولستان-رومانی-امارات{دوبی}-فیلیپین-هند-مقدونیه-ایرلند-نیجریه-مراکش) می تونم به ایرانی های داخل کشور عزیزمون حساب وریفای شده ی آلرت پی رو بفروشم.

قیمت حساب آلرت پی  پرو پرسونال وریفای شده فقط  30000 تومان.


دوستان حساب بیزینس تضمینی آلرت پی وریفای قیمتش ۱۰۰٪ بیشتره چون نیاز به کردیت کارت و حساب بانکی و شماره تلفن(هر ۳) داره.قیمت حساب بیزینس 150/000 تومان وریفای در کشور USA آمریکا.یونان-آلمان-نروژ-فنلاند-هلند-چک اسلواکی-ایتالیا تضمینی.

فروش اکانت از این قسمت >>>

http://www.bestptcsites.blogsky.com/pages/kharidealertpayverify/

در مورد پروپرسنال:

دوستان اول ایمیل و پسوورد به شما داده میشه وقتی چک کردید دیدید موردی نداره و وریفای هستش هر وقت پول    ریختید به حساب من توی بانک اقتصاد نوین یا بانک ملی من پین کد و سوال و جواب امنیتی رو به شما میدم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با آی دی یاهوی من یا موبایل من تماس بگیرید ممنون.




فروش اکانت پی پال وریفای (PayPal verifyed) 

دوستان برای سفارش پی پال 100% تضمینی و با سابقه خروجی قبلی به لینک زیر

مراجعه کنید.


http://www.bestptcsites.blogsky.com/pages/kharidepaypalverify/





مشخصات من(محمد)

آی دی یاهو:E.nsaniat

ایمیل:E.nsaniat@yahoo.com

موبایل:

09122099477

09357051670

سوالی بود در خدمتم.


دوستانی که بدون اجازه ی من مطالب وبلاگ منو توی وبلاگ یا سایت خودشون کوپی میکنن کار شما دوستان رو فقط یک دشمن میکنه نه یه دوست

به هر حال من واسه نوشته هام زحمت میکشم و نون بازوی خودمو میخورم.لطف کنید. لااقل اجازه ی خشک و خالی بگیرید بعد مطالب منو عین هویج کوپی کنید.

خجالتم خووب چیزیه واقعا.


MovaFaGh BaShid


نظرات 1 + ارسال نظر
وحید جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام اقا محمد منوکه یادته هنوز منو نبخشیدی؟
من دوباری اومدم دیگه ما رو از ایگنو در بیار گناه داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد