نحوه نقد کردن و خرید و فروش دلار آلرت پی Buy And Sell Alertpay

نحوه نقد کردن دلار alertpay


بعد از انتقال پورسانتتون به حساب alertpay شما می تونید از یکی از سایت های معتبر ایرانی که دلار alertpay خرید و فروش می کنن پولتونو به حساب خودتون واریز کنید. کافیست در goolge "خرید و فروش دلار alertpay" را search کنید.

دوستان من به تازگی خودم خرید و فروش دلار میکنم.

هر کسی دلار خواست بخره یا بفروشه من در خدمتم تا جایی که بتونم کمک میکنم.

در ضمن فقط از کسانی دلار میخرم که مورد اعتماد من باشن.و حتما حسابشون وریفای باشه.به این صورت که مثلا اگه کسی دلار داشت و می خواست به من بفروشه اول باید آدرس ایمیل آلرت پی خودشو به من بده تا من چک کنم ببینم وریفای هست یا نه.بعد که مطمئن شدم وریفای هستش میگم دلارو بریزید به آدرس ایمیل آلرت پی من.و من هم به صورت آنی از طریق اینترنت پول به ریال رو به شماره حساب شما در ایران واریز میکنم.ولی باید حتما شخص مورد اعتماد من باشه.اگه مورد اعتماد باشه و اکانتشم وریفای باشه هر دلار آلرت پی رو از 950 تومان تا 1000 تومان میخرم.

برای کسب اطلاعات بیشتر ای دی یاهوی منو اد کنید.یا با موبایل من تماس بگیرید.

ID Yahoo:E.nsaniat

E.mail:E.nsaniat@yahoo.Com

Mobile:09122099477

09357051670

WwW.Bux-World-Blogsky.Com

WwW.World-Bux.Blogsky.Com

WwW.BeStPTCSites.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد