فروش دلار آلرت پی هر دلار ۱۱۵۰ تومان ..پرداخت به صورت آنی

دوستان این قسمت رو تهیه کردم برای فروش دلار آلرت پی به شما عزیزان.

و سعی می کنم همیشه مقدار آلرت پی موجودی توی حسابم رو اینجا بنویسم.

قیمت هر دلار آلرت پی:1150 تومان

تعداد بالا تخفیف میدم.

اکانت آلرت پی شما حتما باید وریفای باشه.

برای سفارش قبلش حتما یا با آی دی یاهوی من در ارتباط باشید یا با موبایل من تماس بگیرید.

اگه حساب آلرت پی شما حتما وریفای هستش شما به اندازه ای که دلاراحتیاج داشتید معادل ریالیش رو میریزید به حساب اقتصاد نوین یا بانک ملی -یا به وسیله ی کارت به کارت-

بعدش من ایمیل آلرت پی شمارو ازتون میگیرم و براتون به صورت آنی دلار میریزم.

دوستان  از این به بعد هر چقدر دلار احتیاج داشتید میتونم با کمک دوستانم دلار به شما بفروشم حتی دلاری 1100 تومان.

برای خرید حتما قبلش با موبایل یا آی دی یاهوی من در ارتباط باشید:

آی دی یاهو: E.nsaniat

موبایل: 09122099477-----09357051670

موجودی دلار آلرت پی من در این لحظه:  391$  می باشد.

ویرایش شده:چهار شنبه/17/فروردین             1390             

شماره حساب های من:

(دوستان من شماره حساب ها رو با جستجوگر فایرفاکس نوشتم امکان داره شما با مرور گر دیگه باز کنین و شماره رو بر عکس ببینید.)

 شماره حساب بانک اقتصاد نوین:

177-701-3889838-001


شماره ی کارت:

6274-1211-3889-8382

صاحب حساب: محمد قربانیان

شماره حساب بانک سامان:

856-800-1231094-1

شماره کارت:

6219-8611-1231-0940

صاحب حساب: محمد قربانیان


شماره حساب بانک ملی :

0327416500002


شماره ی کارت:

6037-9911-4562-4411


صاحب حساب: محمد قربانیان


نظرات 2 + ارسال نظر
buxina شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ق.ظ http://buxina.mihanblog.com/

سلام
منم مثل شما با لایبرتی ریزرو زیاد سروکار دارم. حتی اگه 1 دلار هم در حسابتون باشه شاید بخواین از اون یک دلار مثل بانکها سود بگیرید.
سایتی که من میخوام معرفی کنم رو خودم تست کردم و بصورت لحظه ای هر موقع که بخواین میتونین پول به همراه سودش رو برداشت کنین

ویژگیها به طور خلاصه:
- سود 1 درصد به سپرده
- اهدای 1 دلار به عنوان هدیه
(کسایی که دلار لایبرتی در حسابشون ندارند میتونن از همین 1 دلار هم تا ابد از سایت سود داشته باشن)
- اهدای وام تا سقف 1500 دلار لایبرتی حداکثر تا 30 روز با شرایط ویژه
- مجهز به SSL و سیستم محافظ DDoS
- اعتبار دامین سایت تا سال 2015
- شرکت ثبت شده در آمریکا
- سایت خوش ساخت و دارای محیطی کاربر پسند
- گرفتن 10% کمیسیون بابت معرفی
- در نظر گرفتن سود مبلغ حساب + سود روزهای قبل
- انجام تراکنش فقط با Liberty Reserve نه با چند درگاه!

لینک ثبت نام:
http://adslink.me/b7ded
اطلاعات بیشتر:
http://adslink.me/f1f1e

خواهشا از لینک بنده به عنوان معرفتان ثبت نام کنید.
چون نه تنها شما ضرری نخواهید کرد بلکه به کسی
که این سایت درآمدزا را به شما معرفی کرده علاوه
بر تشکر کوچک، به عنوان یک هموطن سود خواهید
رساند و به ورود هر چه بیشتر ارز به کشور عزیزمان
کمک خواهید کرد.
شما نه لازم هست تبلیغی ببینید و نه اجباری به سرمایه گذاری است.
حتی با یک دلار هدیه از طرف سایت نیز سود خواهید کرد.

با تشکر

هی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

در صورتی که دلار آلرت پی برگشت بخوره ، هیچ تضمینی وجود نداره که پول پرداخت شده برگردانده بشه؟
چون من ۱ بر خریدم و پول برگشت داده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد